środa, 15 czerwca 2011

Victorian Doll's house puzzle

Moja znajoma Toya zrobiła mi niedawno wielką niespodziankę - dostałam od niej w prezencie układankę, o której przez kilka dobrych lat marzyłam:

My friend Toya made me a big surprise - she gave me something that I dreamed for several years:

To już moja druga układanka z domkiem dla lalek. Pierwszą możecie zobaczyć na moim poprzednim blogu: http://alienora.blox.pl/2009/08/Miss-Amy-Milles-Dolls-house-puzzle.html .


This is my second doll's house puzzle. The first I have, you can see on my old blog: http://alienora.blox.pl/2009/08/Miss-Amy-Milles-Dolls-house-puzzle.html .

6 komentarzy:

  1. Oj, na łatwą to ona nie wygląda!
    niedawno z rodzinką układaliśmy Nefretete, ale co było w tych puzzlach fajne to to, że później, ułożony obrazek, składało się warstwami w płaskorzeźbę.
    Ale to byłby odlot, gdyby taką układankę z domkiem w 3D zdobyć!!

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! I love it. Gdzie to można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  3. I love it too! Must see if I can get one myself :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta układanka ma 500 kawałków, i wbrew pozorom bardzo szybko się ją układało (specjalnie się powstrzymywałam, żeby moich coreczek nie zniechęcać, że sama układam hihii). Tę drugą, ze zdjęciem domku jest nieporównywalnie trudniejsza.
    Kaya, w zagranicznych sklepach ją widziałam w sieci (przez zdjęcie w googlach wchodziłam), może na aukcjach się trafić (ta moja pierwsza jest z allegro).
    Sans, try! It is great fun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super niespodziankę dostałaś:)))

    OdpowiedzUsuń